top of page
Szukaj

Najlepsze pomysły na Walentynki dla zakochanych

Zdjęcie autora: Poland100BestHotelsPoland100BestHotels

Wybór Idealnego Miejsca na Walentynki to coroczny problem zakochanych. Gdzie zabrać drugą połówkę? Jak spędzić święto zakochanych? Co sprawi największą przyjemność drugiej osobie? W tym wpisie postaramy się Wam sprzedać kilka pomysłów na ten dzień, która zapewnią niezapomnianą atmosferę dla Ciebie i Twojej drugiej połówki! Oto Nasze sposoby na spędzenie Walentynek z ukochaną osobą.



Ekskluzywny Spa Resort dla Dwojga

Wybierzcie się do luksusowego spa resortu, gdzie będziecie mogli cieszyć się wspólnymi zabiegami relaksacyjnymi. Długa kąpiel w jacuzzi, masaże dla dwojga – to idealny sposób na odprężenie się i intymne chwile.



Wine Tasting Weekend

Wybierzcie się do hotelu położonego w malowniczym regionie winiarskim. Zorganizujcie degustację win, a następnie delektujcie się pyszną kolacją z najlepszymi lokalnymi potrawami. To doskonały sposób na połączenie romantyzmu z zmysłowym doznaniem smaków.



Noc w Starej Posiadłości czy Zamku

Wybierzcie się do historycznej posiadłości lub zamku, gdzie architektura i atmosfera przeniosą Was w inne czasy. Spędźcie noc w romantycznym pokoju, a rano delektujcie się wspólnym śniadaniem w stylowej jadalni.



Romantyczna Kolacja w Restauracji z Widokiem

Zarezerwujcie stolik w eleganckiej restauracji z widokiem na miasto, morze lub góry. Romantyczna kolacja przy świecach, przy akompaniamencie delikatnej muzyki, stworzy magiczną atmosferę dla Waszego Walentynkowego wieczoru.



Nocna Przechadzka po Oświetlonym Mieście

Wybierzcie się na nocną przechadzkę po romantycznie oświetlonym mieście. Rozkoszujcie się spacerem pod gwiazdami, zatrzymując się na kawę czy gorący napój. To prosty, a jednocześnie urokliwy sposób na spędzenie czasu we dwoje.


Krakowskie Stare Miasto wieczorem

Comments


Eventic

Email: info(at)eventic.pl

www.eventic.pl

Eventic oraz Poland 100 Best Hotels są znakami chronionymi w warstwie graficznej i słownej.

Eventic nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane jako informacje prasowe, których autorami są agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

bottom of page