top of page

Local Days by Mercure w Mercure Gdynia Centrum.

  • Zdjęcie autora: Poland100BestHotels
    Poland100BestHotels
  • 15 paź 2019
  • 1 minut(y) czytania



9 października w ramach kampanii Discover Local dzisiejszego wieczoru odbyła się pierwsza odsłona Local Days by Mercure w Mercure Gdynia Centrum. Wydarzenie to miało na celu ukazanie jak branża hotelowa otwiera się na lokalną kulturę, tradycję i kuchnię. Podczas tego wydarzenia goście zapoznali się nie tylko z lokalnym dziedzictwem i rzemieślnictwem, lecz także mieli okazję spróbować specjałów regionalnej kuchni z restauracji Winestone. Tutaj, oprócz potraw z ryb, goście mieli okazję skosztować dań, nawiązujących do regionalnej kuchni, wśród których znalazły się m.in. tatar z dorsza lub łososia bałtyckiego czy wędzone ryby.



Podczas Local Days by Mercure odbyły się trzy pokazy trójmiejskich projektantów: Ismeny Warszawskiej, Karoliny Kalskiej i Michała Starosta.



Na imprezie organizowanej w ramach kampanii #DiscoverLocal pojawiło się kilka znanych osób ze świata show-biznesu, w tym m.in.: Katarzyna Figura, Zuza Nowacka, Niester House, Agnieszka Piórczyńska, Reni Jusis, Marta Pałucka, Kamila Markiewicz, Kamila Krzeska, Maksymilian Barczak, czy Łukasz Czarnecki. Spotkanie poprowadzili dziennikarz i prezenter telewizyjny Mateusz Szymkowiak.

 
 
 

Comentários


Eventic

Email: info(at)eventic.pl

www.eventic.pl

Eventic oraz Poland 100 Best Hotels są znakami chronionymi w warstwie graficznej i słownej.

Eventic nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane jako informacje prasowe, których autorami są agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

bottom of page