Szukaj
  • Poland100BestHotels

Intercontinental Warszawa otwarty z trzema pakietami

Warszawski hotel  InterContinental otworzył się ponownie dla gości 8 czerwca. Hotel prezentuje nowe standardy czystości a także trzy propozycje spędzenia wakacji w Warszawie:Odwiedź Warszawę i Zwiedzaj, Zrelaksuj się oraz Zrób Zakupy.

Z myślą o tych, którzy zdecydują się spędzić kilka dni w Warszawie hotel przygotował trzy pakiety dostosowane do indywidualnych zainteresowań.



Odwiedź Warszawę i zwiedzaj, jest dla tych, którzy chcą odkryć to miasto na nowo lub planują odwiedzić stolicę po raz pierwszy. W pakiecie poza pobytem w hotelu ze śniadaniem są 2 bilety do muzeum. Do wyboru: Muzeum Historii Żydów Polskich -  Polin, Muzeum Narodowe, Galeria Sztuki Zachęta, Centrum Nauki Kopernik Dodatkowo doświadczony Concierge na życzenie gości przygotuje indywidulany plan zwiedzania miasta dostosowany do zainteresowań.


Odwiedź Warszawę i zrelaksuj się – przygotowany jest dla tych, którzy chcą wypocząć w jacuzzi z widokiem na panoramę miasta lub popływać w „basenie w chmurach” na 43 piętrze hotelu. Wszyscy, którzy wybiorą ten pakiet poza pobytem ze śniadaniem otrzymają masaż dłoni z indywidulanie dobraną maska w Pearl Beauty Clinic & SPA


Odwiedź Warszawę i rób zakupy – to propozycja dla wielbicieli zakupów. InterContinental Warszawa zaprosił do współpracy wyjątkowe marki : Parfums Christian Dior, Butik Dior w Galerii Mokotów, MMC Studio, Polanska & Co., Skinissimo,, Nago, Lumeego Candels i Oceanic, które przygotowały dla gości hotelu oferty i niespodzianki.

InterContinental Warszawa to 5-gwiazdkowy m.in. z 414 pokojami i apartamentami, RiverView Wellness Centre na 43 piętrze, restauracją Platter by Karol Okrasa.



We wszystkich hotelach należących do sieci IHG  1 czerwca ruszył program „Clean Promise dotyczący nowych norm sanitarnych i standardów czystości min. użycie środków czystości klasy szpitalnej. Goście hotelu mogą się spodziewać dodatkowych procedur związanych z zapewnieniem czystości i bezpieczeństwa m.in.:

  • Recepcja: ograniczenie kontaktu przy wmeldowaniu i wymeldowaniu, stacje dezynfekujące, dezynfekcja kart/ kluczy hotelowych

  • Pokoje gościnne: dodatkowa dezynfekcja przedmiotów znajdujących się w pokoju (np. pilot, elementy szklane itp.), nowe standardy dotyczące prania, użycie nowych środków do dezynfekcji całego pokoju.

  • Przestrzeń wspólna: dodatkowe czyszczenie powierzchni dotykowych, zachowanie dystansu, zastosowanie najwyższych standardów sanitarnych na basenie, siłowni i Club Lounge.

  • Restauracje, Bary i Room Service: dodatkowe standardy sanitarne oraz procedury związane z przechowywaniem żywności.

Tel: +48 737 720 203

Email: info(at)eventic.pl

www.eventic.pl